pühapäev, 25. august 2013

Kuidas ma lõpetaks Krooniline BV


 Krooniline BV oli midagi, mida ma harjusin sellega elama. Ma kasutasin kannatavad BV välja ja aastaid. Ma siiralt järgida minu arsti nõuandeid ja retsept iga kord, kui ma kannatanud Vaginosis. Ma olin truu oma mehele, kes oli mu ainus seksuaalse partner. Oleme alati kasutanud kondoomi kui kondoom. Minu arst ei suutnud aru saada, miks minu infektsioon hoida tulevad ikka ja jälle tagasi.

Pärast umbes aasta põevad BV hakkasin pöörama tähelepanu mõned asjad. Ma märkasin, et ma kasutasin saada BV kui me vahekorras olnud 2 või 3 päeva järjest. Teine asi, mis on tulnud ilmsiks, oli asjaolu, et ta tavaliselt juhtus nädal enne minu aega.

Osalesin mõned online naiste tervise foorumid, et arutada minu krooniline BV teiste saatusekaaslased. Ma sain teada, palju BV osaledes nendes foorumites. Käesolevas artiklis ma selgitada lühidalt mõningaid asju, mida ma õppinud BV ja kuidas ma lõpuks sain lahti minu korduvad BV hea.

Bakteriaalne vaginoos on levinud nakkus, et naised kannatavad ajal nende fertiilses eas ka raseduse ajal. Üks populaarsemaid testid diagnoosida see tingimus on Sniff test. Katse ajal tilk kaaliumhüdroksiidi lisatakse tupe sekretsioon rõhutada lõhn. BV võib olla ka diagnoositud mikroskoopilisel uurimisel tupe sekretsioon ja PAP.

Tegelik õiguskaitsevahend, mis lõpuks andis mulle vabastamisega BV oli vesinikperoksiidi (H202) douche. Valmistada douche Ma kasutasin segada üks teelusikatäis vesinikperoksiidi 4 tl vett. Ma kasutanud seda douche ilmaprognoos. Autor päev seitse oli märkimisväärne paranemine mu tingimus. Mõned sümptomid BV nagu kahtlane tupe lõhn kadunud.

Järgmine asi, mida ma ei olnud proovida aru saada, miks H202 oli efektiivne minu jaoks. Ma otsisin internetis ja leidsin, et vesinikperoksiid (H202) on kõrvalsaadus Lactobacillus. Suurenenud esinemine H202 tootma Lactobacillus kas suukaudselt või kui kasutatakse tupe suposiidi 7 päeva või rohkem piisab taastada tupe pH tasakaal ja kõrvaldada BV.

Ma ei ole kindel, kas see douche sama tõhus kõigile naistele. See aitas mul vabaneda krooniline BV. Olen jaganud oma kogemusi siin artiklis, kus siiralt loodan, et see töötab ka teisi