reede, 7. veebruar 2014

Populaarsemaid meetodeid Penny Stock Trading ja mida ma tean tõesti toimib


 Ma teen tõesti hea raha kauplemine Penny varud , kuid ma ei kasuta üks populaarsemaid tehnikaid teha. Ma olen siiski väga teadlik nendest populaarne tehnikat ja ma isiklikult tean inimesi, kes kasutavad neid - ja ma olen proovinud neid ise välja . Ma tean inimesi, kes teevadtagasihoidlik kasum , kasutades neid populaarne tehnikat aga ma tegema palju rohkem, kui nad seda teevad ja minu esialgne investeering oli palju vähem ja palju , et ma uuesti investeerida on palju vähem - ma ikka teha palju rohkem kasumit nii protsent ja tegelike dollarit! Tegelikult on mõned mu sõbrad on läinud minu meetod , sest nad näevad , kui hästi ma teen.

Kaks kõige populaarsem meetodid on järgmised :

Esiteks, üks meetod põhiliselt otsib Penny varud , mis on välja " pumbata " või hyped - teisisõnumeetod hõlmab otsin pump ja dump petuskeemid. Siis, kui need on leitudmeetod väidetavalt õpetab, kuidas saada enne, kui nad on täis pumbatud liiga palju ja kaon enne , kes on " pumbata " prügila kõik nende aktsiad jaaktsia hind plummets .

Siin on probleeme , kui ma näen neid koos eespool märgitud meetod. Esiteks, see ei ole just kõige eetiline lähenemine raha. Nii , et ma osaleda selle meetodi , oleks kummitama mu teadlik . Oled sisuliselt ära kõik need vaesed inimesed , kes saavad petetudpump ja dump pettus kandub neile. Siis on rohkem praktiline põhjus : sa ei saa alati läbi aja ! ja te sageli saada liiga hilja ! Sisuliselt sa lõpuks on petetud ise - niikitsas valdkonnas olete ja üritas seda konkreetset meetodit.

Teiseks, veel üks väga populaarne meetod julgustab inimesi ravida Penny varud nagu iga teine ​​aktsia . Selle asemel, et ravida senti aktsia kauplemise nagu "hasartmängud ", siis selle asemel õppima , selle asemel , kuidas analüüsida põhialuste ja tehakorraliku ettevõtja hoolsusega. Eetilisest vaatepunktist , see toimib trahvi minu jaoks. Kuid alates praktilisest seisukohast see ei tööta minu jaoks või paljude teiste Ma tean - see hõlmab mõned kõige intelligentsed inimesed, keda ma tean.

Siin on põhjus, miks see teine ​​populaarne meetod ei toimi nii hästi kui mõned väidavad, et see on. Kõige olulisem, see võtab palju teadmisi , väga spetsiifilisi teadmisi - rohkem teadmisi kui saab õppidaõhtul võinädalavahetusel, või kord nädalas või isegi kuus - see võib võtta aastaid , isegiväga intelligentne inimene on palju aega käed - õppida, kuidas analüüsida hoolikalt " põhialuste " varusse punkt, et saab hoolikalt valima kasumit Penny varud järjepidevalt . See kehtiks kõigi kalavarude kuid see kehtib eriti Penny varud , mis sageli kaubelda plaadid , mis ei nõua teabe avalikustamist , et sul oleks olemas muid varusid . Samuti saavad palju vähem tähelepanu kui "suured poisid " ja seega ei saa tugineda lugemine avaliku arvamuse sadade analüütikud . Sa oled selline ise seda meetodit ja sa oled ujuminebassein täis scamsters .

Nüüd on mõned otseteed analüüsides varude , sealhulgas mõned Penny varud , kuid kui sa ainult saada 90 % olemas, see tõesti ei ole piisavalt järjekindlalt vali võitjad ! See, et viimane 10%teadmisi , mis teeb vahe ja see on viimase 10 % võib võtta aastaid , et õppida - ja sa tavaliselt pead õppima raske tee , st kaotada raha sellesse protsessi .

Siin on veel üks oluline - ja ma pean tõesti rõhutada seda punkti :

Head senti aktsia riigiga - ja ma räägin siinpeksja - need, mida saab valida penny stock võitjadväga järjepidevalt - need inimesed , kellel on jube võime teada, millal täpselt ostapenni aktsia ja mis need osta , kui kõik hype ( pump ja dump kelmuse ) ütleb teisiti - neid inimesi, kes väga vaikselt teha oma kirkad ja jagadaväga vähesed valitud inimesed, sest kui neil liiga palju seda autot hind kuni - need erakordsed inimesed tegema ei vali oma Penny varude kirkad põhineb üksnes põhiõiguste analüüs ! Tegelikultreaalne saladus oma edu , ollestõesti hea uuriv ajakirjanik ja leides teavet, mis ei ole kergesti kättesaadav !

Lisaks need erakordsed inimesed aga ei reklaami oma kirkad "tasuta" infolehed jakiiremini te õppida seda , seda kiiremini te hakata reaalse raha Penny varud .

Ta võttis mind samas aru, et see ja ainult vajalikkust tõesti vajavadraha mittetulunduslik põhjus , et ma tõesti hoolin see oli äärel kaotamas oma rahastamine ei asja mulle selgeks saanud , kuidas tegelikult teha head raha Penny varud - ja järjekindlalt nii - ilma veetaaasta või rohkem täistööajaga uuringu , et saada eksperdiks pluss elavneb oskusikapten uuriv ajakirjanik .

Ma olen alati teadnud, et kui keegi tahab teha head raha varud üle lühikese aja jooksul , Penny varud on ainus tee. Ma teadsin ka muidugi , et see nõuab valides õige varude teha ja saada ka täpselt õigel ajal. Kuid see on kergem öelda kui teha, muidugi !

Mida ma olen õppinud tegema, on panna oma ego kõrvale ja tunnistama, et ma ei ole piisavalt pikk päev ( ja liiga palju muid raudu tules ), et teada saada, et viimase 10 % sellest, mida ta võtab, et saada eksperdiks on analüüsida aktsia alused ja saada suur uurija reporter õppida teavet ei avalikustata kõige Penny varud .

Olen õppinud , et võin teha palju rohkem raha, selle asemel osta PREMIUM senti aktsia kirkad need erandlikud inimesed, kes saavad pidevalt valida neid ja kauplema . Ma teenilus kasumit seda teed !